search

Něco se nepodařilo nám nebo Vám?

Odeslal(a) jsem objednávku, alespoň se tedy domnívám, a nepřišlo mi žádné potvrzení, co dělat?

Pokud po vytvoření a odeslání objednávky kupující neobdrží žádné potvrzení, mohlo se stát následující:

  • nebyl zadán správný e-mail (to dokážeme zjistit a zákazníka na tuto skutečnost upozorníme, přednostně telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu v případě překlepu, kdy je evidentně chyba zjistitelná např. v doméně apod.) samozřejmě pokud se jedná o e-mail neexistující, pokud kupující uvede neúmyslně e-mail někoho jiného, což se také stává, to ovlivnit a zjistit nedokážeme. Zjistit to lze pouze za předpokladu, že se dotyčný(á) ozve s tím, že si nic neobjednával(a). I to se stává, proto důrazně doporučujeme kontrolovat údaje, které do objednávky uvádíte
  • objednávka byla odeslána, avšak u příjemce (kupujícího) automaticky skončila v tzv. SPAMu (to zjistit a ovlivnit nedokážeme) jediné, co můžeme je upozornit zákazníka, aby se do SPAMu podíval
  • objednávka nebyla odeslána (to zjistit a ovlivnit nedokážeme)

Pokud tedy nelze „svépomoci“ zjistit, anebo jste neobdrželi žádné upozornění na skutečnost, že při objednávání byl zadán nesprávný e-mail, je nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak zjistit, zda-li byla objednávka skutečně odeslána, kontaktovat nás telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz a uvést telefonní kontakt (povinný údaj).

Obdržel(a) jsem zásilku, avšak obal se jeví, že v zásilce není to, co jsem objednával(a), že by omyl?

Může se stát, avšak pokud je zásilka opatřena kulatou žlutozelenou samolepkou s vyobrazením medvídka pandy, tak jako obalový materiál bylo použito „použitých zbytkových kartonů,“ což sděluje i ona samolepka, takže s klidem lze zásilku otevřít a přesvědčit se, že obsahuje objednané zboží.